Branded journalism: impact, urgentie, engagement

Branded journalism: impact, urgentie, engagement

Bij Reputations noemen we branded journalism liever journalistieke contentmarketing. Met ons journalistieke vakmanschap vertellen we niet alleen op een geloofwaardige manier jouw verhaal; maar we zorgen er met effectieve campagnes ook voor dat jouw publiek die verhalen tot zich neemt.

Mensen zijn marketing wise; ze laten zich steeds minder gemakkelijk verleiden. Evenwichtige, geobjectiveerde informatie in een herkenbaar journalistiek format wekt nieuwsgierigheid en vertrouwen. Zo werkt dat ook met branded journalism.

Storytelling in een journalistiek format sluit aan bij wat mensen gewend zijn van reguliere media. Je boodschap slijt in door de kracht van herhaling. We diepen een thema uit vanuit meerdere invalshoeken in diverse journalistieke genres.

Storytelling is een begin, de juiste vragen stellen maakt het verschil

Het basisidee van storytelling is natuurlijk prima. Aansprekende verhalen blijven langer hangen dan opsommingen informatie. Maar het tweede deel van het woord zegt het al, het is ‘telling’. Zenden dus. Kenmerkend voor onze aanpak is dat we een onderwerp vanuit het perspectief van het publiek vanuit verschillende kanten belichten. Door de vragen te stellen waarvan je weet dat ze bij jouw doelgroepen leven.

Voor merken en organisaties die zich willen onderscheiden op inhoud

Onze aanpak past het best bij organisaties en merken die een authentiek en overtuigend verhaal te vertellen hebben. Of het doel nu een hogere naamsbekendheid, thought leadership, het verhogen van conversies of het simpelweg meer verkopen van producten is; wij adopteren jouw doelstelling en helpen je die te realiseren.

Met content naar engagement en conversie

Je verhaal moet gelezen, gezien of gehoord worden door jouw doelgroep. Onze contentmarketingspecialisten helpen je bij het realiseren van bereik en rendement. Wij ontwikkelen creatieve campagnes die verleiden tot interactie en conversies.

//cases

case

Blue Sky Group is er helemaal klaar voor om de transitie te versnellen

Sparkler leert ons dat waarderen werkt

case

Sparkler leert ons dat waarderen werkt

Effectieve campagne Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

case

Effectieve campagne Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland