Launch­campagne MD App

MD | app rood

Ben jij blauw, rood of juist hartstikke groen? Management Drives lanceert een app waarin je je eigen profiel en dat van je collega’s kunt raadplegen. Reputations ontwikkelde de opvallende launchcampagne.

De vraag. Ontwikkel een campagne voor de lancering van de MD App. Doel: 1) zoveel mogelijk downloads; 2) onderhouden van de naamsbekendheid en bevestigen leidende positie Management Drives in de markt.

Campagneconcept. De typische kenmerken die bij de zes MD-kleuren horen, worden uitvergroot in verschillende uitingen. Eerst positief, dan de valkuil. Herkenbaar? Boodschap: met de nieuwe Management Drives App ontwikkel je jouw persoonlijke leiderschap en verbeter je de prestaties van je team.

Radiocommercials

In totaal zeven spots (20 sec), één per kleur, en één algemene. Alternerend ingezet gedurende twee aaneengesloten weken op alle publieke radiozenders. Maximaal bereik bij doelgroep. Beluister ze hier allemaal.

LinkedIn sponsored campagne

Zeer onderscheidend concept met korte animaties (15 sec). Per kleur. Gericht op awareness én clicks. Intensief en breed ingezet.

EN VERDER

E-mailmarketingcampagne gericht op database van mensen die de voorgaande vijf jaar een MD-profiel hebben aangemaakt.
Social media posts in stijl van campagne voor seeding.
Banners voor advertising, o.a. Adwords.
Blogs – journalistiek geschreven korte blogs over gebruikservaringen door aansprekende, bekende organisaties, zoals RAI Amsterdam, Gasunie.
Actiepagina watdrijftmij.nl – waar alle calls-to-action naar toe leiden.
Op deze pagina ook een korte explanimation over de werking van de MD App.