Vijf blokkades bij contentmarketing voor kennisintensieve bedrijven
De angst om te publiceren, een lang fiatteringsproces of experts die schrijven voor experts. Het zijn herkenbare obstakels voor veel kennisintensieve bedrijven bij de productie van content. De organisaties zitten als het ware op een content-goudmijn, maar steeds weer staan dezelfde vijf hindernissen de voortgang voor succesvolle contentmarketing in de weg. Leer die blokkades herkennen en anticipeer erop met deze tips.
case
Traksi meet het rijgedrag van taxichauffeurs, wij het resultaat van onze contentcampagnes
case
Sparkler leert ons dat waarderen werkt
case
E-books en brochures EP&C nu ook lekker leesbaar vanaf mobiele devices
LinkedInbericht van fotograaf Frank Poppelaars
"En zo trok ik vorige week maar weer eens een beschermende overal aan. Deze keer niet om met Koning Willem Alexander op de gesloten corona afdeling te fotograferen maar om op de energie centrale van BMC Moerdijk vast te leggen. De brandovens en koeltorens stonden stil voor onderhoud en renovatie en zodoende kon ik erin kruipen om te fotograferen. Dit alles in opdracht van Reputations CC. Heel bijzonder om te zien wat je krijgt als je kippenmest in een brander stopt!"
Van landgoed naar bruisend hart. Reputations is verhuisd.
Reputations is verhuisd. Na negen jaar verruilen we onze locatie op het landgoed in Leusden voor het bruisende hart van Nederland. Met ingang van 4 januari 2021 zijn we gevestigd in Creative Valley, aan het nieuwe Stationsplein van Utrecht CS.
Ontmoet Wieke, onze nieuwe marketing driven projectmanager
Wieke Beltman (42 jaar) is de nieuwe projectmanager van Reputations. Ze stond aan de wieg van nieuwe ontwikkelingen voor grote merken, maar lanceerde daarnaast als zelfstandig ondernemer succesvolle projecten. Wieke heeft marketingskills, is conceptueel sterk en hanteert een planmatige en communicatieve aanpak. Als projectmanager wil ze vanuit haar marketingervaring inhoudelijk meedenken met een projectmatige uitwerking.
case
Effectieve campagne Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland
Zonder Privacy Shield beschermt alleen het condoom ons nog
Het wegvallen van het Privacy Shield heeft verstrekkende gevolgen voor de data van Europese bedrijven. Gelukkig is er een alternatief.
Wat is journalistieke contentmarketing?
Hoogopgeleide doelgroepen zijn marketingwise, maar staan wél open voor de kwaliteit van journalistieke contentmarketing. Ontdek waarom.
case
White paper met urgente boodschap: The future of work
Maak kennis met ons wekelijkse uurtje hersengymnastiek
Nieuw bij Reputations: Ideation Hour! Vanaf 3 november kun je elke dinsdag om 10.00 uur vrijblijvend kennis maken met onze creatieve mensen.