Laat zien waar je voor staat
Nieuws en achtergronden verzameld door Aagje

case

Effectieve campagne Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

Zonder Privacy Shield beschermt alleen het condoom ons nog

Het wegvallen van het Privacy Shield heeft verstrekkende gevolgen voor de data van Europese bedrijven. Gelukkig is er een alternatief.

Vacature: veelzijdige copywriter voor 32 uur per week

We zoeken per direct een copywiter met minimaal 3 jaar werkervaring voor 32 uur per week. Je krijgt een zeer afwisselend takenpakket, dat varieert van het uitschrijven van scripts voor een animatie tot wervende copy voor een website of social campagne. Geen dag is hetzelfde. Heb je zin in deze functie binnen ons team? Of ken je de schrijver die we zoeken? Laat het ons dan snel weten.

Vacature: project- en accountmanager voor 24 uur per week

We zoeken per direct een daadkrachtige project- en accountmanager voor 24 uur per week. In deze functie realiseer en onderhoud je verschillende projecten voor met name een van onze klanten. De focus ligt op online marketing en het inrichten en optimaliseren van funnels en campagnes. Heb je zin om ons team te versterken? Of ken je iemand die deze rol perfect kan vervullen? Laat het ons weten.

Wat is journalistieke contentmarketing?

Hoogopgeleide doelgroepen zijn marketingwise, maar staan wél open voor de kwaliteit van journalistieke contentmarketing. Ontdek waarom.

case

White paper met urgente boodschap: The future of work

Maak kennis met ons wekelijkse uurtje hersengymnastiek

Nieuw bij Reputations: Ideation Hour! Vanaf 3 november kun je elke dinsdag om 10.00 uur vrijblijvend kennis maken met onze creatieve mensen.

Zo stop je de ‘feel’ van evenementen in een online campagne

Wat kunnen we leren van live-evenementen, beurzen en congressen en nemen we mee in onze digitale campagnes dit jaar?

Maak kennis met Bas, onze nieuwe content creative

Bas van Dalen (34 jaar) is door Reputations aangetrokken om de brug te slaan tussen strategie en contentcreatie. Hij heeft veel ervaring in de mediawereld als radio-maker, redacteur en journalist van landelijke omroepen en werkte de laatste jaren ook als marketeer voor een IT-bedrijf. Bas brengt enerzijds strategische ervaring mee en kan anderzijds zelf content produceren, zoals podcasts, video's en animaties.

Journalistieke content leidt tot overtuiging en engagement

De grote valkuil bij storytelling is het tweede deel van dat woord. Te vaak blijft het bij zenden, stelt Jos Frijters van Reputations.

case

Planmatig waarderen van medewerkers met Sparkler-platform

Dé valkuil bij communicatie in tijden van corona

Het referentiekader van topmanagement belemmert formulering van een heldere kernboodschap. Een externe communicatiestrateeg helpt met een blik van buiten.