Laat zien waar je voor staat
Nieuws en achtergronden verzameld door Aagje
door

Meer Linkedin-volgers? Bepaal je content marketing strategie

Iedereen wil het: meer volgers. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Belangrijker nog: wat heb je eraan?

door

Waarom je nu al met GA4 aan de slag moet

Met de komst van Google Analytics 4 rijst de vraag: is dit het juiste moment om met een schone lei te beginnen?

Frankwatching-samenwerking biedt continuous campaigning én education

Contentmarketing ontwikkelt zich razend­snel. Door onze samenwerking met marketingplatform Frankwatching bereiken we onze doelgroepen met relevante journalistieke content én blijven ook onze skills up to date.

Op de kanalen van Frankwatching vind je binnenkort artikelen en whitepapers van onze hand en met het uitgebreide online cursusaanbod bieden we daarnaast onze collega's de kans op continuous education.

nieuwsitem

Klant-van-het-eerste-uur SNB deelt circulaire missie bij BNR

Bij de verwerking van slib sta je waarschijnlijk niet dagelijks stil. SNB verwerkt het restant van rioolwaterzuivering milieuvriendelijk en circulair. Wij helpen het bedrijf al jaren met merk­strategie en journalistieke content­marketing. SNB-directeur Silvester Bombeeck deelde hun boodschap gisteren overtuigend in het programma Zakendoen van BNR Nieuwsradio.

Ambitieus Effecta versnelt groei met stand-by marcom-afdeling

case

Ambitieus Effecta versnelt groei met stand-by marcom-afdeling

Vijf blokkades bij contentmarketing voor kennisintensieve bedrijven

De angst om te publiceren, een lang fiatteringsproces of experts die schrijven voor experts. Het zijn herkenbare obstakels voor veel kennisintensieve bedrijven bij de productie van content. De organisaties zitten als het ware op een content-goudmijn, maar steeds weer staan dezelfde vijf hindernissen de voortgang voor succesvolle contentmarketing in de weg. Leer die blokkades herkennen en anticipeer erop met deze tips.

Traksi meet het rijgedrag van taxichauffeurs, wij het resultaat van onze contentcampagnes

case

Traksi meet het rijgedrag van taxichauffeurs, wij het resultaat van onze contentcampagnes

Sparkler leert ons dat waarderen werkt

case

Sparkler leert ons dat waarderen werkt

E-books en brochures EP&C nu ook lekker leesbaar vanaf mobiele devices

case

E-books en brochures EP&C nu ook lekker leesbaar vanaf mobiele devices

LinkedInbericht van fotograaf Frank Poppelaars

"En zo trok ik vorige week maar weer eens een beschermende overal aan. Deze keer niet om met Koning Willem Alexander op de gesloten corona afdeling te fotograferen maar om op de energie centrale van BMC Moerdijk vast te leggen. De brandovens en koeltorens stonden stil voor onderhoud en renovatie en zodoende kon ik erin kruipen om te fotograferen. Dit alles in opdracht van Reputations CC. Heel bijzonder om te zien wat je krijgt als je kippenmest in een brander stopt!"

Naar het originele bericht

nieuwsitem

Van landgoed naar bruisend hart. Reputations is verhuisd.

Reputations is verhuisd. Na negen jaar verruilen we onze locatie op het landgoed in Leusden voor het bruisende hart van Nederland. Met ingang van 4 januari 2021 zijn we gevestigd in Creative Valley, aan het nieuwe Stationsplein van Utrecht CS.

nieuwsitem

Ontmoet Wieke, onze nieuwe marketing driven projectmanager

Wieke Beltman (42 jaar) is de nieuwe projectmanager van Reputations. Ze stond aan de wieg van nieuwe ontwikkelingen voor grote merken, maar lanceerde daar­naast als zelfstandig ondernemer succes­volle projecten. Wieke heeft marketingskills, is conceptueel sterk en hanteert een planmatige en communicatieve aanpak. Als project­manager wil ze vanuit haar marketing­ervaring inhoudelijk meedenken met een projectmatige uitwerking.