Laat zien waar je voor staat
Nieuws en achtergronden verzameld door Aagje

Zo stop je de ‘feel’ van evenementen in een online campagne

Wat kunnen we leren van live-evenementen, beurzen en congressen en nemen we mee in onze digitale campagnes dit jaar?

Maak kennis met Bas, onze nieuwe content creative

Bas van Dalen (34 jaar) is door Reputations aangetrokken om de brug te slaan tussen strategie en contentcreatie. Hij heeft veel ervaring in de mediawereld als radio-maker, redacteur en journalist van landelijke omroepen en werkte de laatste jaren ook als marketeer voor een IT-bedrijf. Bas brengt enerzijds strategische ervaring mee en kan anderzijds zelf content produceren, zoals podcasts, video's en animaties.

Journalistieke content leidt tot overtuiging en engagement

De grote valkuil bij storytelling is het tweede deel van dat woord. Te vaak blijft het bij zenden, stelt Jos Frijters van Reputations.

case

Planmatig waarderen van medewerkers met Sparkler-platform

Dé valkuil bij communicatie in tijden van corona

Het referentiekader van topmanagement belemmert formulering van een heldere kernboodschap. Een externe communicatiestrateeg helpt met een blik van buiten.

case

Contentserie ‘Leiders in transformatie’ maakt aanpak zichtbaar

case

Bekroonde content positioneert SNB als circulair slibverwerker

case

The Enemy Within – een genomineerde podcastserie

Reputations weer in de prijzen bij Grand Prix Contentmarketing

Reputations is bekroond met de zilveren Award in de categorie B-to-B bij de Grand Prix Contentmarketing 2019 voor opdrachtgever SNB Moerdijk. Jury: “Duidelijke doelgroep, scherpe probleemstelling. Mooie concrete resultaten.” Ook werd Reputations genomineerd in de categorie creatie voor de podcastserie The Enemy Within van opdrachtgever Cardano. De Grand Prix Contentmarketing is de belangrijkste vakprijs in Nederland.

case

Samenwerking banken tegen witwassen online overzichtelijk vindbaar

Zes mijlpalen die je inbound marketing in goede banen leiden

Het totale plaatje van inbound marketing kan vrij overweldigend zijn. Met deze zes stappen ga je content in een geleidelijk tempo publiceren.

case

Eindelijk overzicht schuldhulp met gezamenlijke website