Laat zien waar je voor staat
Nieuws en achtergronden verzameld door Aagje

Van landgoed naar bruisend hart. Reputations is verhuisd.

Reputations is verhuisd. Na negen jaar verruilen we onze locatie op het landgoed in Leusden voor het bruisende hart van Nederland. Met ingang van 4 januari 2021 zijn we gevestigd in Creative Valley, aan het nieuwe Stationsplein van Utrecht CS.

Ontmoet Wieke, onze nieuwe marketing driven projectmanager

Wieke Beltman (42 jaar) is de nieuwe projectmanager van Reputations. Ze stond aan de wieg van nieuwe ontwikkelingen voor grote merken, maar lanceerde daar­naast als zelfstandig ondernemer succes­volle projecten. Wieke heeft marketingskills, is conceptueel sterk en hanteert een planmatige en communicatieve aanpak. Als project­manager wil ze vanuit haar marketing­ervaring inhoudelijk meedenken met een projectmatige uitwerking.

case

Effectieve campagne Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

Zonder Privacy Shield beschermt alleen het condoom ons nog

Het wegvallen van het Privacy Shield heeft verstrekkende gevolgen voor de data van Europese bedrijven. Gelukkig is er een alternatief.

Wat is journalistieke contentmarketing?

Hoogopgeleide doelgroepen zijn marketingwise, maar staan wél open voor de kwaliteit van journalistieke contentmarketing. Ontdek waarom.

case

White paper met urgente boodschap: The future of work

Maak kennis met ons wekelijkse uurtje hersengymnastiek

Nieuw bij Reputations: Ideation Hour! Vanaf 3 november kun je elke dinsdag om 10.00 uur vrijblijvend kennis maken met onze creatieve mensen.

Zo stop je de ‘feel’ van evenementen in een online campagne

Wat kunnen we leren van live-evenementen, beurzen en congressen en nemen we mee in onze digitale campagnes dit jaar?

Maak kennis met Bas, onze nieuwe content creative

Bas van Dalen (34 jaar) is door Reputations aangetrokken om de brug te slaan tussen strategie en contentcreatie. Hij heeft veel ervaring in de mediawereld als radio-maker, redacteur en journalist van landelijke omroepen en werkte de laatste jaren ook als marketeer voor een IT-bedrijf. Bas brengt enerzijds strategische ervaring mee en kan anderzijds zelf content produceren, zoals podcasts, video's en animaties.

Journalistieke content leidt tot overtuiging en engagement

De grote valkuil bij storytelling is het tweede deel van dat woord. Te vaak blijft het bij zenden, stelt Jos Frijters van Reputations.

case

Planmatig waarderen van medewerkers met Sparkler-platform

Dé valkuil bij communicatie in tijden van corona

Het referentiekader van topmanagement belemmert formulering van een heldere kernboodschap. Een externe communicatiestrateeg helpt met een blik van buiten.