Laat zien waar je voor staat
Nieuws en achtergronden verzameld door Aagje
Sparkler leert ons dat waarderen werkt

case

Sparkler leert ons dat waarderen werkt

E-books en brochures EP&C nu ook lekker leesbaar vanaf mobiele devices

case

E-books en brochures EP&C nu ook lekker leesbaar vanaf mobiele devices

LinkedInbericht van fotograaf Frank Poppelaars

"En zo trok ik vorige week maar weer eens een beschermende overal aan. Deze keer niet om met Koning Willem Alexander op de gesloten corona afdeling te fotograferen maar om op de energie centrale van BMC Moerdijk vast te leggen. De brandovens en koeltorens stonden stil voor onderhoud en renovatie en zodoende kon ik erin kruipen om te fotograferen. Dit alles in opdracht van Reputations CC. Heel bijzonder om te zien wat je krijgt als je kippenmest in een brander stopt!"

Naar het originele bericht

nieuwsitem

Van landgoed naar bruisend hart. Reputations is verhuisd.

Reputations is verhuisd. Na negen jaar verruilen we onze locatie op het landgoed in Leusden voor het bruisende hart van Nederland. Met ingang van 4 januari 2021 zijn we gevestigd in Creative Valley, aan het nieuwe Stationsplein van Utrecht CS.

nieuwsitem

Ontmoet Wieke, onze nieuwe marketing driven projectmanager

Wieke Beltman (42 jaar) is de nieuwe projectmanager van Reputations. Ze stond aan de wieg van nieuwe ontwikkelingen voor grote merken, maar lanceerde daar­naast als zelfstandig ondernemer succes­volle projecten. Wieke heeft marketingskills, is conceptueel sterk en hanteert een planmatige en communicatieve aanpak. Als project­manager wil ze vanuit haar marketing­ervaring inhoudelijk meedenken met een projectmatige uitwerking.

Effectieve campagne Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

case

Effectieve campagne Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

Zonder Privacy Shield beschermt alleen het condoom ons nog

Zonder Privacy Shield beschermt alleen het condoom ons nog

Het wegvallen van het Privacy Shield heeft verstrekkende gevolgen voor de data van Europese bedrijven. Gelukkig is er een alternatief.

Wat Is Journalistieke Contentmarketing
door

Wat is journalistieke contentmarketing?

Hoogopgeleide doelgroepen zijn marketingwise, maar staan wél open voor de kwaliteit van journalistieke contentmarketing. Ontdek waarom.

White paper met urgente boodschap: The future of work

case

White paper met urgente boodschap: The future of work

Zo stop je de 'feel' van evenementen in een online campagne
door

Zo stop je de ‘feel’ van evenementen in een online campagne

Wat kunnen we leren van live-evenementen, beurzen en congressen en nemen we mee in onze digitale campagnes dit jaar?

nieuwsitem

Maak kennis met Bas, onze nieuwe content creative

Bas van Dalen (34 jaar) is door Reputations aangetrokken om de brug te slaan tussen strategie en contentcreatie. Hij heeft veel ervaring in de mediawereld als radio-maker, redacteur en journalist van landelijke omroepen en werkte de laatste jaren ook als marketeer voor een IT-bedrijf. Bas brengt enerzijds strategische ervaring mee en kan anderzijds zelf content produceren, zoals podcasts, video's en animaties.

Journalistieke content leidt tot overtuiging en engagement
door

Journalistieke content leidt tot overtuiging en engagement

De grote valkuil bij storytelling is het tweede deel van dat woord. Te vaak blijft het bij zenden, stelt Jos Frijters van Reputations.