


case
Bekroonde content positioneert SNB als circulair slibverwerker

case
The Enemy Within – een genomineerde podcastserie

Reputations weer in de prijzen bij Grand Prix Contentmarketing
Reputations is bekroond met de zilveren Award in de categorie B-to-B bij de Grand Prix Contentmarketing 2019 voor opdrachtgever SNB Moerdijk. Jury: “Duidelijke doelgroep, scherpe probleemstelling. Mooie concrete resultaten.” Ook werd Reputations genomineerd in de categorie creatie voor de podcastserie The Enemy Within van opdrachtgever Cardano. De Grand Prix Contentmarketing is de belangrijkste vakprijs in Nederland.

case
Samenwerking banken tegen witwassen online overzichtelijk vindbaar


Zes mijlpalen die je inbound marketing in goede banen leiden
Het totale plaatje van inbound marketing kan vrij overweldigend zijn. Met deze zes stappen ga je content in een geleidelijk tempo publiceren.

case
Eindelijk overzicht schuldhulp met gezamenlijke website

Doelen van een storytelling-strategie
Binnen een storytelling-strategie gebruik je het verhaal van je organisatie en de kennis van jouw interne experts voor het maken van waardevolle content voor jouw doelgroep. Maar alleen content maken maakt nog geen strategie. Daar komt meer bij kijken.


Inbound en contentmarketing: what’s eigenlijk the difference?
Zelfs een kort gesprek met een marketeer kan je woordenschat aanzienlijk vergroten. Voornamelijk Engelse terminologie als leads, soft en hard conversions, gated en ungated content vliegen je om de oren. Het stikt ook nog eens van de termen die op elkaar lijken, maar ze betekenen echt niet hetzelfde. Een Babylonische spraakverwarring kan het gevolg zijn.


Podcasts: een mooie manier om je doelgroep te bereiken en te inspireren
Ineens is er geen ontkomen meer aan: de podcast. Ieder zichzelf serieus nemende media-outlet heeft zijn eigen (serie) podcast(s). Ook bedrijven, zeker wanneer ze kennisgedreven zijn, vinden in de podcast een nieuw en geschikt middel om hun kennis en expertise te delen met hun doelgroep.


Waarom mensen (te) vaak (te) veel waarde hechten aan het bouncepercentage
Eén van de meestgebruikte metrics uit de enorme vergaarbak die Google Analytics heet, is het bouncepercentage. Daarbij geldt: hoe lager het bouncepercentage van je website, hoe beter. Maar dit betekent niet dat een bounce per definitie een mislukt bezoek is of dat een hoog percentage per se slecht is. Verwarrend... Daarom dit blog.


Niets is zo complex als de schoonheid van de eenvoud
Het klinkt zo makkelijk; eenvoudig. Maar voordat een ontwerp écht eenvoud uitstraalt, zijn daar doorgaans heel wat stevige discussies, pijnlijke keuzes beslissingen voor nodig.