Laat zien waar je voor staat

De Future of Work-whitepapers van Lifeguard

Vitaliteitsbedrijf Lifeguard organiseert ieder jaar een Future of Work-bijeenkomst. Zo’n twintig HR-directeuren van toonaangevende bedrijven en organisaties (o.a. ABN AMRO, Deloitte, Ministerie van SZW, TNO, PWC, UWV, Zilveren Kruis) komen op een inspirerende locatie samen om van gedachten te wisselen over de toekomst van werk.

Vanwege onze expertise op het gebied van HR en arbeidsmarktcommunicatie én onze journalistieke aanpak werd Reputations ook dit jaar gevraagd om de verslaglegging naar aanleiding van deze bijeenkomst te verzorgen.

Focus van de whitepaper: force for good

Vorig jaar ging het vooral over de uitdagingen waar de coronacrisis ons voor stelt, over digitalisering, samenwerken en ‘kwetsbaar’ leiderschap. In 2021 werd gefocust op de vraag hoe bedrijven een force for good kunnen worden met het oog op ontwikkelingen als klimaatverandering, verlies van biodiversiteit en de groeiende kloof tussen arm en rijk.

Tekst en vormgeving whitepaper

De gespreksavonden werden gemodereerd door journalist en auteur Jeroen Smit. Reputations schreef de Future of Work-whitepapers, verzorgde design en vormgeving én de diverse LinkedIn posts.