Laat zien waar je voor staat

De Transitieversnellers van Blue Sky Group zijn er helemaal klaar voor

De transitie naar het nieuwe pensioenstelsel heeft een grote impact, voor pensioenfondsen én voor de dienstverleners die voor hen de pensioenadministratie, -communicatie en het vermogensbeheer uitvoeren. Dat geldt uiteraard ook voor Blue Sky Group. Al gaan zij er in hun communicatie anders mee om.

Hun boodschap is klip en klaar: “Laat maar komen dat nieuwe pensioenstelsel! Onze gemotiveerde specialisten én onze systemen zijn er klaar voor. Samen met u zetten we grote stappen, met de aanpak die het best past bij uw fonds.”

Ontwikkeling themacampagne

Om deze boodschap krachtig over te brengen ontwikkelden we de themacampagne: De Transitieversnellers. Een tagline die de eigenzinnige en zelfbewuste positie van Blue Sky Group treffend neerzet en bijdraagt aan hun vernieuwde positionering.

Rondom dit thema ontwikkelde we een inhoudelijke campagne gericht op bewijsvoering en het opbouwen en versterken van autoriteit. In alle uitingen is een hoofdrol voor de eigen medewerkers van Blue Sky Group weggelegd. Zij zijn immers de transitieversnellers.

Crossmediale aanpak

De campagne loopt inmiddels een half jaar en is uitgewerkt in onder meer print-advertenties, journalistieke contentmarketing, video, native advertising in de juiste vakmedia en een uitgebreide campagne op LinkedIn. Een meer algemene uiting is daarnaast een trendsettende infographic die voor de hele pensioensector een rijke bron van informatie vormt.

Hart van de campagne is een dedicated actiesite waarin engagement wordt gestimuleerd en die voor Blue Sky Group de basis vormt voor account based marketing.

Creatie i.s.m. onze associate creative director Wilbert Leering / Stick