Contentserie ‘Leiders in transformatie’ maakt aanpak zichtbaar
De transformatie van grote bedrijven in de praktijk
De pay-off van EY VODW luidt niet voor niets business transformers. Het bedrijf adviseert en begeleidt de commerciƫle divisies van grote bedrijven in de transformatie naar innovatieve, wendbare klantgerichte organisaties.
In de serie Leiders in transformatie vertellen C-level bestuurders en marketeers van bekende Nederlandse concerns hoe zij die transformatie vormgeven. Reputations werkte voor deze serie inmiddels twee aansprekende illustratieve cases uit, die de aanpak en resultaatgerichtheid van EY VODW laten zien.
CMO Dorkas Koenen in gesprek met Beate van Dongen Crombags van EY VODW over de transformatie bij Rabobank. Vier team-leads vertellen hoe hun werk hierdoor ingrijpend veranderde. Vormgegeven in een uitgebreide case-video en een longread.
CCO Frank Elion in gesprek met Maton Sonnemans van EY VODW. Hier werd de transformatie net wat anders aangevlogen dan bij Rabobank. Ook in deze case teamleads aan het woord over de impact op hun werk en de organisatie. Check de case-video en de longread.
In deze whitepaper zet EY VODW zeven key insights voor een succesvolle transformatie op een rijtje. Dit op basis van aantal interviews met senior executives van grote bedrijven. Ook die tref je in deze whitepaper aan. Wij redigeerden de tekst en verzorgden het design.
Voor de promotie van deze contentserie maakten we deze wervende teaservideo.