Sparkler houdt medewerkers happy, en daar past een sympathieke huisstijl bij

Toen Sparkler in 2019 begon (als start-up vanuit Makro geïnitieerd) was het een compleet nieuw initiatief. Er was letterlijk nog niks, zelfs geen naam. Dat geeft je de kans om echt vanaf nul iets neer te zetten. Sparkler helpt bedrijven met de waardering van medewerkers en werkgeluk. Gelukkige medewerkers zijn minder vaak ziek, productiever en wisselen minder vaak van baan. We kozen dus voor positieve en heldere kleuren. Het logo bevat, als je goed kijkt, twee handen die ondersteunen. Want Sparkler ondersteunt bij het happy houden van je mensen.

Website

Het belangrijkste onderdeel van het platform van Sparkler is de website, waarop zij alle kennis over aandacht, erkenning en beloning voor en van medewerkers delen in de vorm van blogs en artikelen. De website gebruikt heldere kleuren en is overzichtelijk.

Whitepaper

De huisstijl komt ook terug in de whitepapers en brochures van Sparkler.

Infographic

Om het Sparkler-model inzichtelijk te maken is deze infographic ontworpen.

Socialmedia-campagne

De socialmedia-campagne zorgde voor meer naamsbekendheid van Sparkler. Er is steeds gebruik gemaakt van dezelfde kleuren, om ervoor te zorgen dat het voor de doelgroep herkenbaar blijft.