Sparkler leert ons dat waarderen werkt

Sparkler leert ons dat waarderen werkt

Sparkler is al weer een tijdje live. Het eerste platform in Nederland dat het grote belang van het planmatig waarderen van medewerkers centraal stelt én antwoorden biedt op vragen hoe je dat als werkgever kunt doen.

Sparkler is een initiatief van Metro Group. We lanceren de nieuwe portal nu met een native advertising-campagne op onder meer NRC.nl en LinkedIn. Reputations was er vanaf de tekentafel bij betrokken. We ontwikkelden het leidend principe Waarderen Werkt als basis voor een onderscheidende positionering. We bedachten de naam, ontworpen de huisstijl, bouwden de portal en creëren uiteraard de content.

Op Sparkler.nu delen experts in een doordacht journalistiek format hun kennis en laten ze zien hoe je die direct kunt toepassen. Geselecteerde partners kunnen er bovendien hun specifieke dienstverlening op het gebied van waardering van medewerkers onder de aandacht brengen. Zo leidt kwalitatieve content tot engagement en conversie. Benieuwd naar het resultaat? Check Sparkler.nu!