White paper met urgente boodschap: The future of work

White paper met urgente boodschap: The future of work

‘De coronacrisis heeft de manier waarop we werken op zijn kop gezet. En we vragen ons af hoe we mensen vitaal, bevlogen en betrokken houden als we elkaar nog maar zo weinig zien. Want alleen vitale organisaties zullen in de toekomst succesvol zijn. Zo bezien is de coronacrisis ook een kans: alles is in beweging dus nú is de tijd om een aantal veranderingen door te voeren. Niemand heeft al die antwoorden, maar we kunnen wel samen de toekomst verkennen’. Aldus onze relatie Lifeguard, vitaliteitsversterker van toonaangevende organisaties.

Om een eerste stap richting die toekomst te zetten organiseerde Lifeguard in de nazomer van 2020 het Future of Work-evenement. HR-directeuren van zo’n twintig grote bedrijven en organisaties kwamen bij elkaar om te praten over vitaliteit en betekenisvol werk.

 

Nieuwsgierig als we zijn, waren we als bureau met plezier aanwezig om van deze gesprekken vanuit diverse invalshoeken verslag te doen. Ook verzorgden we de vormgeving van zowel download als printversie. Met als resultaat een white paper die Lifeguard met gepaste trots aan relaties en prospects kan toesturen.