Contentmarketing
Native advertising is een probaat middel tegen ad-blockers
Native advertising is hét alternatief voor klassieke advertenties en een probaat middel tegen ad blockers. Onze bedrijfsjournalisten en programmamakers zijn gespecialiseerd in het maken van paid content die aansluit bij de gebruikerservaring op het platform waarop ze vertoond worden. Want dat is de definitie van native advertising.
Online advertorials
De bekendste vorm van native advertising is de online advertorial. We schrijven kwalitatief goede en passende content in de vorm van een artikel. Door de journalistieke toonzetting en presentatie, heeft een advertorial veel informatieve waarde en wordt sneller en vaker gezien dan een display-advertentie. Het is wel zichtbaar dat de afzender een commercieel belang heeft, maar subtieler.
Sponsored content
Met sponsored content bedoelen we redactionele uitgaven die worden gefinancierd door een merk. Denk daarbij aan online en offline magazines en contentportals. Deze content heeft niet altijd direct een commerciële call-to-action in zich, maar wordt gebruikt om de relatie met bestaande klanten te versterken, zoals een relatiemagazine. Ook zetten we sponsored content in om opdrachtgevers te positioneren als thought leader.
Artikelen, video’s en animaties
We produceren native ads in verschillende vormen. Vaak zijn het artikelen met een verwijzing naar meer informatie op eigen kanalen van onze opdrachtgevers, maar ook informatieve video’s en animaties werken goed. Randvoorwaarde is altijd dat de geboden informatie een journalistieke uitstraling heeft.