Laat zien waar je voor staat
Het nieuwsgierigste bureau van Nederland
Dienst | Campagnes

Campagnes

Crossmediale campagnes die jouw doelgroep nieuwsgierig maken

In een tijd dat mensen marketing wise zijn, ad-banners installeren en zich ergeren aan ‘verkooppraatjes’ realiseer je met crossmediale campagnes wél impact, verhoog je conversies en realiseer je meer leads.

Digital first, maar crossmediaal heeft meer effect

De concurrentie op social media is immens en elke dag komen er contentplatforms bij. Je publiek wordt overspoeld met content. Essentieel is dat je niet inwisselbaar, maar origineel bent.

Jij moet je publiek vinden, niet andersom. Dit kan met vernieuwende vormen van PR en advertising. Hiervoor heb je specialisten nodig die op elkaar zijn ingespeeld.

Creatieve campaigners met roots in journalistiek en reclame

Het campagneteam van Reputations wordt gevormd door communicatie- en marketingstrategen, creatieven en campagnemanagers. Vanuit een inhoudelijk sterk thema creëren we campagnes die de nieuwsgierigheid van jouw publiek wekken en aanzetten tot actie.

Geïntegreerde communicatie en activatie, online én offline

Bij Reputations dwingen we onszelf bij conceptontwikkeling om middelen- en kanaalvrij te denken. Natuurlijk is het ook bij ons ‘digital first’. Maar de ervaring leert dat een geïntegreerde aanpak – met bijvoorbeeld radiocommercials als aanjager, verrassende PR-activatie en events – meer effect sorteert.

Storytelling, contextual en native advertising

Bij de executie van campagnes kiezen we voor vormen die aansluiten bij het gedrag van jouw publiek. We vertellen verhalen die vragen oproepen en zo tot engagement leiden. We zijn specialist in native advertising (advertorials) en contextual advertising: cookievrij en zonder trackers staat jouw advertentie op plekken waar jouw publiek informatie zoekt.

Kortlopende actiematige campagnes 

Sommige van onze klanten bedenken op maandagochtend een nieuwe salesactie en willen bij wijze van spreken dezelfde dag nog een campagne. Dat is wat kort dag, maar met ons ingespeelde team zijn we in staat om razendsnel, maar toch zorgvuldig en creatief een campagne te lanceren, te onderhouden en waar nodig bij te sturen.

Continue campagnes met data driven inbound marketing 

Met inbound marketing en marketing automation technologie ontwikkelen we funnels, richten we SEA in en zorgen we met relevante content voor steeds weer nieuwe conversies en leads op jouw website. Op basis van analytics uit diverse bronnen analyseren we heel gericht het effect van je campagnes en sturen waar nodig bij. We rapporteren met overzichtelijke real time dashboards. 

//aagje

Niets is zo complex als de schoonheid van de eenvoud
door

Niets is zo complex als de schoonheid van de eenvoud

Het klinkt zo makkelijk; eenvoudig. Maar voordat een ontwerp écht eenvoud uitstraalt, zijn daar doorgaans heel wat stevige discussies, pijnlijke keuzes beslissingen voor nodig.

Waarom mensen (te) vaak (te) veel waarde hechten aan het bouncepercentage
door

Waarom mensen (te) vaak (te) veel waarde hechten aan het bouncepercentage

Eén van de meestgebruikte metrics uit de enorme vergaarbak die Google Analytics heet, is het bouncepercentage. Daarbij geldt: hoe lager het bouncepercentage van je website, hoe beter. Maar dit betekent niet dat een bounce per definitie een mislukt bezoek is of dat een hoog percentage per se slecht is. Verwarrend... Daarom dit blog.

Zo stop je de 'feel' van evenementen in een online campagne
door

Zo stop je de ‘feel’ van evenementen in een online campagne

Wat kunnen we leren van live-evenementen, beurzen en congressen en nemen we mee in onze digitale campagnes dit jaar?

Meer lezen