Het nieuwsgierigste bureau van Nederland

Bij Reputations zijn we gespecialiseerd in deze vorm van contentmarketing die ook wel branded journalism wordt genoemd. De unieke combinatie van ons journalistieke vakmanschap en het vermogen om creatieve, aansprekende formats te ontwikkelen, leveren prijswinnende premium content op. Belangrijker: het leidt aantoonbaar tot meer engagement, merkvoorkeur of draagvlak voor beleid.

Communicatie­management

Waarom journalistieke contentmarketing zo goed werkt

Evenwichtige informatie in een herkenbaar journalistiek format wekt nieuwsgierigheid en vertrouwen.

Deze vorm van storytelling is bij uitstek geschikt voor organisaties die zich willen onderscheiden op inhoud, die willen bouwen aan hun reputatie of die het draagvlak voor beleid willen vergroten.

Storytelling in een journalistiek format sluit aan bij wat mensen gewend zijn van reguliere media. Denk aan nu.nl, nos.nl, de sites van landelijke kranten en items in het Journaal of een actualiteitenrubriek.

Je boodschap slijt in door de kracht van herhaling. We diepen een thema uit vanuit meerdere invalshoeken in diverse journalistieke genres.

//aagje

door

5 redenen waarom journalistieke contentmarketing ook voor jouw organisatie goed werkt

door

Contentcreatie: van goed idee naar professionele productie

Wat Is Journalistieke Contentmarketing
door

Wat is journalistieke contentmarketing?

Meer lezen

//cases

case

De Future of Work-whitepapers van Lifeguard

case

Cardano: met een fictief pensioenfonds de transitie duidelijk uitgelegd

case

Nieuwswaardige ontdekking Management Drives werd succes-campagne

Meer lezen

Meer impact, urgentie en engagement met journalistieke contentmarketing?

Stel hier je vraag
of neem contact met ons op.

  • Hidden
  • Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.