

Bij Reputations zijn we gespecialiseerd in deze vorm van contentmarketing die ook wel branded journalism wordt genoemd. De unieke combinatie van ons journalistieke vakmanschap en het vermogen om creatieve, aansprekende formats te ontwikkelen, leveren prijswinnende premium content op. Belangrijker: het leidt aantoonbaar tot meer engagement, merkvoorkeur of draagvlak voor beleid.
Communicatiemanagement
Waarom journalistieke contentmarketing zo goed werkt
Evenwichtige informatie in een herkenbaar journalistiek format wekt nieuwsgierigheid en vertrouwen.
Deze vorm van storytelling is bij uitstek geschikt voor organisaties die zich willen onderscheiden op inhoud, die willen bouwen aan hun reputatie of die het draagvlak voor beleid willen vergroten.
Storytelling in een journalistiek format sluit aan bij wat mensen gewend zijn van reguliere media. Denk aan nu.nl, nos.nl, de sites van landelijke kranten en items in het Journaal of een actualiteitenrubriek.
Je boodschap slijt in door de kracht van herhaling. We diepen een thema uit vanuit meerdere invalshoeken in diverse journalistieke genres.
//aagje
Meer lezen//cases

case
De Future of Work-whitepapers van Lifeguard

case
Cardano: met een fictief pensioenfonds de transitie duidelijk uitgelegd

